سینک اسکراب
نوشته شده توسط : مروارید طب

سینک اسکراب استیل : همان طور که میدانید امروزه تجهیزات بیمارستانی به بخش مهمی از کار های انجام شده در بیمارستان کمک می کنند و یا در بسیاری از کار ها موثر هستند. تجهیزات بیمارستانی در همه ی بخش های بیمارستان مورد استفاده قرار می گیرند. از زمان ورود یک بیمار به بیمارستان تا زمان اتمام درمان و مرخص شدن، بیمار با انواع تجهیزات بیمارستانی رو به رو می شود که گاهی به صورت خودکار و گاهی به صورت اتوماتیک یا در  شرایط حفظ و انتقال و نگهداری و سایر مراقبت ها به بیمار، پزشکان و پرستاران کمک می کند یا بر کیفیت این مراقبت ها تاثیر می گذارد. یکی از این تجهیزات بیمارستانی سینک اسکراب است. این وسیله همان طور که از ابتدای نامش پیداست به محل شست و شو ارتباط دارد. ما در زندگی روزمره سینک را محل شست و شو میدانیم و زمانی که از سینک اسکراب صحبت می کنیم به محلی اشاره می کنیم که پزشکان و پرستاران پیش و هم پس از انجام عملیات جراحی و یا بخیه زدن و یا سایر رسیدگی هایی که مستقیما و یا غیر مستقیم با انام داخلی انسان می تواند در تماس باشد برای شست و شوی دستان خود از آن استفاده می کنند. در این مطلب ما به معرفی سینک اسکراب استیل خواهیم پرداخت اما در خصوص خود این وسیله و برای درک ساده تر این وسیله در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.

سینک اسکراب

سینک اسکراب استیل: همان طور که گفتیم سینک اسکراب برای شست و شوی دست های پرستاران و پزشکان مورد استفاده قرار می گیرد. اما تفاوت هایی با سینک های معمولی دارد. در محیطی که استریل بودن بسیار مهم و ضروری می باشد اینکه پزشک ابتدا با دستان خود شیر را باز کند، دستان خود را بشوید، مجدد با دستان شسته شده شیر را از محلی که باز کرده است ببندد، در یک دور باطل انتقال میکروب و یا آلودگی به شیر و از شیر به خود قرار خواهد گرفت. سینک اسکراب در اینجا با تفاوتی که نسبت به سینک های خانگی دارد اینجا به کمک پزشکان و پرستاران می آید. سینک اسکراب معمولا از روش های دیگری غیر از استفاده از کف دست و یا انگشتان دست باز و بسته می شود. به این ترتیب پزشک برای باز و بسته کردن شیر آب می تواند به راحتی و بدون خطر آلودگی دست خود یا انتقال آن به سطوح شیر را به کمک آرنج دست و یا به کمک پا و از طریق فشردن پدال باز و بسته کند. در خصوص سینک اسکراب استیل در ادامه بیشتر خواهیم پرداخت. با مروارید طب پارسیان همراه باشید.

سینک اسکراب استیل

با توجه به برخورد بسیار زیاد آب با سینک اسکراب استیل، این سینک ها را از جنس استیل می سازند. چرا که به این ترتیب از زنگ زدگی جلوگیری می شود. معمولا تمامی سینک اسکراب ها را از جنس استیل می سازند. سینک هایی که از جنس پلاستیک ساخته شود با توججه به ضعف هایی که پلاستیک دارد و احتمالات خطر آفرینی همچون قابل اشتعال بودن و غیره معمولا ساخته نمی شوند و از جنس آهن هم به دیلی زنگ زدگی ساخته نمی شوند. به همین دلیل به طور معمول سینک اسکراب از جنس استیل ساخته می شود. هم در حمل به علت وزن کمتر کار را آسان می کند، هم غیر قابل اشتعال است و هم در برابر آب مقاومت بالایی دارد. در حقیقت زمانی که می گوییم سینک اسکراب، در حقیقت می گوییم سینک اسکراب استیل چون تمامی سینک ها از همین جنس ساخته می شوند.

خرید سینک اسکراب استیل

برای خرید سینک اسکراب استیل می توانید با کارشناسان و متخصصان و نمایندگان فروش شرکت مروارید طب پارسیان تماس گرفته و از راهنمایی های لازم در این زمینه برخوردار شوید. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید سینک اسکراب می توانید با مشاوران ما صحبت کنید و پس از کسب اطلاعات لازم در خصوص شرایط تولید و ساخت و ارائه این سینک ها سفارشات خود را به مشاوران فروش سینک اسکراب شرکت مروارید طب پارسیان ارجاع دهید. همچنین می توانید از طریق نمونه محصولات ما با مشخصات فنی محصولات ما نیز آشنا شوید. شرکت مروارید طب پارسیان مرکز فروش سینک اسکراب استیل در ایران.





:: برچسب‌ها: ترالی بیمارستان،انواع ترالی بیمارستان ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: