فروش سینک اسکراب
نوشته شده توسط : مروارید طب

فروش سینک اسکراب در تهران : همان طور که میدانید یکی از تجهیزات بیمارستانی سینک اسکراب های اتاق های جراحی و عمل می باشد. این سینک ها همان طور که از نامشان پیداست محل شست و شوی دست پرستاران و پزشکان پیش و پس از ورود به اتاق های جراحی و اتاق های عمل است. اما حتما با سینک های معمولی مورد استفاده در خانه ها رستوران ها و هتل ها بسیار متفاوت است. دقیقا بر اساس همین تفاوت هم هست که سینک اسکراب نام دارد و صرفا در مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرد.
نه تنها در مورد این وسیله که در مورد تمام وسایل می دانیم که معمولا ما نمی توانیم بدون شناخت از این سینک ها و بدون درک تفاوت ها و چرایی آنها اقدام بخ خرید کنیم. البته که تمامی پزشکان و روئسای بیمارستان ها به خوبی میدانند ولی برخی از فروشندگان این حوزه برای آنکه بتوانند در شرایط کاملا بهتری فروش سینک اسکراب را انجام دهند ملزم به شناخت کامل هستند. سینک اسکراب محل شست و شوی دستان پزشکان و پرستاران و کادر درمانی پیش و پس از وارد شدن به اتاق عمل می باشد. حتما میدانید نحوه شست و شوی دست این افراد باید با نحوه شست و شوی دست افراد در شرایط عادی متفاوت باشد.

کاربرد سینک اسکراب

این موضوع باید قابل توجه تمامی کسانی باشد که می خواهد در حوزه فروش تجهیزات پزشکی وارد شوند. در این مطلب به خصوص برای علاقه مندان به خرید و فروش سینک اسکراب باید بیشتر به این مطلب توجه نمایند. تفاوت موجود در شست و شوی دست کادر درمانی با سایر افراد در شرایط عادی حفظ استریل و پاکیزگی صد در صدی دستان می باشد. کادر درمانی نمی توانند با دستان خود شیر را باز کنند، دستان خود را بشویند و بعد مجددا شیر با دستان خود ببندند.. یک سیستم چرخشی انتقال میکروب ها و ویروس ها از دست به شیر و از شیر به دست کادر درمانی را در دام خود می اندازد. به همین دلیل سینک اسکراب ها شرایط شست و شو را با پدال پا و یا با کمک آرنج فراهم می کنند. حال کسانی که در پی فروش سینک اسکراب هستند میدانند چه وسیله مهمی را به فروش می رسانند.

کاربرد ترالی اورژانس

فروش سینک اسکراب در تهران

لازم به ذکر است شرکت مروارید طب پارسیان علاوه بر فعالیت در حوزه فروش سینک اسکراب در تهران در تمام ایران خدمات فروش تمامی تجهیزات پزشکی را هم به بیمارستان ها و هم به فروشگاه های فعال در این حوزه انجام میدهد. اما برای آن دسته از افراد فعال در این استان و یا بیمارستان های تهران، فروش این نوع از تجهیزات توسط شرکت مروارید طب پارسیان صورت می پذیرد. شما می توانید با برقراری یک تماس و ثبت سفارشات خود به راحتی سینک اسکراب های اتاق عمل را از اولین و بزرگ ترین تولید کننده سینک اسکراب در ایران تهیه نمایید.





:: برچسب‌ها: سینک اسکراب،فروش سینک اسکراب،ترالی بیمارستانی ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: