خرید ترالی بیمارستانی
نوشته شده توسط : مروارید طب

خرید ترالی بیمارستانی

 

مروارید طب پارسیان تولید کننده ترالی بیمارستانی، تخت تشریح جسد و جهت مشاوره, طراحی, ساخت و تولید قطعات و تجهیزات پزشکی بیمارستانی و لوازم جانبی آزمایشگاه, تخت تشریح جسد, سینک اسکراب, خرید تخت تشریح جسد, خرید سینک اسکراب, فروش تخت تشریح جسد است جهت خرید و مشاوره با شماره های 02166502537 - 02166514169 تماس حاصل فرمائید .

ترالی پانسمان چیست؟ شرکت مروارید طب پارسیان به عنوان تولید کنندهانواع ترالی بیمارستانی در ایران مفتخر به تولید و ارائه ترالی اورژانس، ترالی احیا، ترالی بیهوشی و سایر ترالی ها می باشد.همچنین مروارید طب پارسیان در تولید تمامی تجهزیات بیمارستانی از جمله تخت تشریح، سینک اسکراب، میز هوشمند جراحی و .... از بزرگ ترین تولید کنندگان محسوب می شود.در این مطلب به معرفی و تشریح یکی دیگر از لوزام و تجهیزات پزشکی تولید و ارائه شده در شرکت مروارید طب پارسیان یعنی ترالی پانسمان خواهیم پرداخت. همانطور که میدانید این ترالی یکی از انواع ترالی بیمارستانی می باشد.اگر به خاطر داشته باشید در خصوص ترالی ها به شما توضیح دادیم و بیان کردیم ترالی یک واحد چرخ دار متحرک است که برای جا به جایی از آنها استفاده می شود و دارای انواع گوناگونی هستند.از جمله ی انواع ترالی ها می توان به ترالی بیمارستانی اشاره کرد و همین ترالی هم دارای زیر مجموعه های مختلفی می باشد.که یکی از این زیر مجموعه ها که در این مطلب به آن خواهیم پرداخت همین ترالی پانسمان است.

ترالی بیمارستانی

به گزارش شرکت مروارید طب پارسیان ترالی پانسمان یکی از انواع ترالی بیمارستانی می باشد.به ترالی هایی که در بیمارستان ها و مراکز درمانی مختلف به کار می روند به اصطلاح ترالی بیمارستانی می گویند.این ترالی همان طور که عنوان کردیم داریم انواع مختلفی هستند و همچنین کاربرد و مزایای خاص خودشان را هم دارند. در طراحی و تولید آنها نیز کاربرد شان مورد توجه قرار گرفته بنابراین از نظر ظاهر و از نظر دارا بودن کشو و چند کشو بودن و غیره با هم تفاوت دارند و این تفاوت های ظاهری هم بر اساس تفاوت های کاربردی آنها تعریف شده است.برای مثال ترالی حمل البسه با ترالی دارو دارای تفاوت هایی هستند و طبیعی هم هست که این تفاوت ها وجود داشته باشد.

اما آنچه بین تمامی ترالی یکسان است چرخ دار بودن آنها است و کاربرد اصلی آنها که به منظور جا به جایی ساخته شدند می باشد.برای مثال ترالی پانسمان و ترالی اورژانس اگر چه از نظر کاربرد و همچنین ظاهر با یکدیگر دارای تفاوت های زیادی هستند اما به منظور حمل سریع تر و راحت تر آنچه بین آنها مشترک است چرخ دار بودن و قابل حمل بودنشان است.اما تفاوت های دیگری در طبقه بندی ها دارند و در ظاهر و در تعداد کشو ها و سایر خصوصیات ظاهری.با شرکت مروارید طب پارسیان در ادامه این مطلب همراه باشد.

ترالی پانسمان

به گزارش شرکت مروارید طب پارسیان ترالی پانسمان به منظور حمل تمامی وسایل مورد نیاز برای انجام پانسمان طراحی و تولید شده اند.بنابراین بر اساس ابزار های لازم پانسمان و گاها بخیه تعداد کشو ها طراحی و برای هر یک  از وسایل مورد نیاز یک طبقه و یا کشوی مخصوص تعریف شده است. این ترالی به پرستاران و پزشکان و کمک پرستاران کمک می کند تا در زمان کوتاهی و با صرف کمترین انرژی و با بالاترین میزان دقت در حمل بتوانند وسایل مورد نیاز برای پانسمان بیمار آماده کنند. همچنین ترالی پانسمان به دلیل آنکه هر وسیله جایگاه مشخصی دارد دقت و سرعت عمل را هم افزایش می دهد و علاوه بر بیمار به پرستاران و دکتر ها و کمک پرستاران هم کمک می کند.البته باید به این نکته هم توجه داشت که تفاوت های ساختاری که در ابتدا ذکر کردیم دارای شرایط ویژه ای هم هستند که کمی توضیح در خصوص آنها خالی از لطف نیست. اگر به خاطر داشته باشید ما گفتیم به دلیل تفاوت های کاربردی تفاوت های ظاهری هم وجود دارند. در مورد این تفاوت ها باید گفت در تولید رعایت این تفاوت ها می تواند تمایز تولید کنندگان را رقم بزند. درسته که ساختار ترالی پانسمان بسیار ساده است اما قبل از خرید باید نکاتی را مورد توجه قرار داد.اگر ترالی اورژانس از نوع استیل باشد باید ورق استیل از نوع ضدزنگ باشد چراکه بسیاری از مواد ضدعفونی کننده به صورت مایع های خورنده فلز هستند.باتوجه به اینکه قسمت های مختلف ترالی اورژانس به هم جوش میخورند باید نهایت دقت را در خرید آن مورد توجه قرار داد.نکته ای که کمتر مورد توجه خریداران است کیفیت چرخ های ترالی است که بایستی چرخش انها روان و بتواند بار روی ترالی پانسمان را به راحتی جا به جا کند.





:: برچسب‌ها: ترالی بیمارستانی,انواع ترالی بیمارستانی, سینک اسکراب, تخت تشریح جسد, خرید ترالی بیمارستانی ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: